Nepalese producten

Via Stichting Sanumaya kunt u Nepalese producten kopen. Dat hebben wij van begin af aan op diverse informele markten gedaan. De verkoop van de producten leverden inkomsten op voor de Stichting, hetgeen wij via Brown&Blue in de jaren 2008, 2009 en 2010 via kerstpakketten officieel intensiveerden.

www.brownandblue.nl/webshop.htmlMet de koop van deze producten stimuleert u werkgelegenheid in Nepal en helpt u bij het voortbestaan van de Karuna School en het kinderhuis.
Kijk op www.brownandblue.nl voor een aanbod van de verschillende producten die wij (kunnen) importeren.

In de afgelopen jaren verkochten wij veel zogenaamde Yaksjaals. Ze zijn verkrijgbaar in veel verschillende kleuren. De foto hieronder geeft slechts een overzicht van de op dat moment beschikbare kleuren. Op dit momenten hebben wij nog zo'n 30 'blankets' in de aanbieding voor 25 euro. Neem contact op als u er een wilt bestellen.