Sponsoring

Hoe kunt u helpen na de aardbeving?

Via onze contacten in Nepal gaan we helpen bij de wederopbouw. U kunt hier ook aan bijdragen door geld over te maken naar Stichting Sanumaya, IBAN: NL18 INGB 0004538423.

Concreet zijn er tenten, eten en bouwmaterialen nodig. Later mogelijk ook vrijwilligers om de Nepalezen te helpen bij het herstel na de aardbeving. Hoe eea er uit komt te zien, moet nog duidelijk worden. Ideeën en bijdragen zijn welkom.

Hoe kunt u verder helpen?

• Een maandelijkse overboeking:
    €10,00 schoolgeld voor een kind op de Karuna school
    €50,00 kind in kinderhuis
  • Eenmalige gift
  • Een activiteit organiseren waarvan de opbrengst naar Stichting Sanumaya gaat

Het is hierbij handig om te weten dat uw gift aftrekbaar is van de belastingdienst. Onze stichting is namelijk ANBI geregistreerd.  Klik hier voor meer informatie.

Veel hebben wij te danken aan mensen die iets voor de stichting willen organiseren. Zo zijn er verjaardagen, sponsorlopen, collectes, verkleedpartijen, loterijen, concerten, fancy fairs, trouwerijen en verschillende jubilea in het teken van Sanumaya gesteld. Mocht u een leuk idee hebben waar wij aan mee kunnen helpen, neem dan contact met ons op.